.:: علی یزدی دوست ::. Ali YazdiDoost

وب سایت شخصی علی یزدی دوست

.:: علی یزدی دوست ::. Ali YazdiDoost

وب سایت شخصی علی یزدی دوست

آنچه در این وب‌سایت مطالعه می‌کنید، بامطالعه کتب دینی و سایت‌های معتبر آماده‌شده است و سعی شده است مطالب مفید در سایت درج شود تا مورداستفاده همگان قرار گیرد.
استفاده از آنها در آثار مکتوب و... با ذکر منبع «وب‌سایت شخصی علی یزدی دوست» نشان‌دهنده ایمان و اعتقاد شما به حقوق معنوی دیگران و رعایت اخلاق فرهنگی و ادبی است.
بدیهی است طرح دیدگاه‌های سازنده شما، هدیه معنوی و ارزشی خواهد داشت.
امیدوارم من را از دعای خیر خود محروم نکنید.
آخرین نظرات

معرفی کتاب هیچ جا امن نیست

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ
کتاب هیچ جا امن نیست اثر سعید صداقت اولین کتاب چاپ شده در سال 94 توسط انتشارات آبان برتر می باشد.
جهت خرید این کتاب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

  • شابک :    9786009478132
  • عنوان کتاب : هیچ جا امن نیست
  • مولف / نویسنده :    سعید صداقت
  • ناشر :    انتشارات آبان برتر
  • سال چاپ :    1394
  • قیمت پشت جلد :    120000 ریال
  • نوبت چاپ :    اول
  • قطع :    وزیری
  • تعداد صفحات :    144
  • تعداد جلد :    1
  • نوع جلد :    شومیز
  • زبان :    پارسی
  • وزن (گرم) :    280

    کتابی که هم‌‌اکنون در دست شماست، حاصل تجربیات این‌‌جانب در طول چهار سال است. دلیل اینکه این کتاب را نوشتم، آن است که برخی از مدیران وب‌‌سایت‌‌ها به دنبال مرجع کاملی برای خود بودند تا نیاز امنیتی خود را در فضای اینترنت افزایش دهند. این کتاب برای کسانی نوشته‌شده که می‌خواهند به‌‌صورت اصولی و علمی، امنیت وب‌‌سایت خود را تأمین نمایند. وجه تمایز این کتاب نسبت به سایر کتب مرتبط، این است که روش‌‌های گفته‌‌شده کاملاً عملی و اثبات‌شده است و آمار و ارقامی که در کتاب آمده است، از کامل‌‌ترین و مرجع‌‌ترین سایت‌‌های مرتبط با این زمینه گرفته‌شده است. در ابتدای کتاب با مباحثی ساده آشنا خواهید شد و هرچه به جلو خواهید رفت، مباحث پیچیده‌‌تر و جذاب‌‌تر خواهد شد.

    در این جلد که مفاهیم (Concepts) نام‌گرفته است، فقط به یادآوری و بیان مطالب ناگفته از پیش‌‌نیازهای مدیریت سرور و هاست خواهم پرداخت. بحث‌‌های تخصصی دربارۀ هر موضوع، در جلدهای بعدی که مختص به آن موضوع است، خواهد بود؛ پس در این جلد، زیاد وارد جزئیات و مسائل ریز و کارشناسی شده نخواهیم شد؛ زیرا اول باید اطلاعات‌پایه‌ای خود را قوی نموده و سپس وارد مسائل پیچیدۀ تخصصی شویم.

    از شما خواستارم قبل از خواندن این کتاب، هرگونه دانش و اطلاعاتی که در این ‌زمینه دارید، کنار بگذارید و با ذهنی باز، مطالب ذکرشده را مطالعه نمایید. ازاین‌رو من به شما می‌‌توانم این نوید را بدهم که پس از خواندن این جلد، با مدیریتی عالی و اطلاعات کافی درزمینۀ امنیت در کار خود موفق باشید.

    در این مجموعه سعی کرده‌ام مهارت‌‌های فنی و دانش کافی را در میان وبمسترهای عزیز گسترش دهم. در جلد اول این مجموعه، با مفاهیمی پایه‌ای درزمینۀ امنیت آشنا خواهید شد که هر مبحث این کتاب، در ابتدا به‌‌صورت جزئی در اینجا بحث می‌‌شود و در جلدهای بعدی موردبررسی تخصصی و راهکارهای کارآمد، قرار خواهد گرفت که ازاین‌رو می‌‌توان گفت کتاب پیش روی شما جزو بهترین کتاب‌‌ها در این ‌‌زمینه است که قابل‌مقایسه با بهترین کتب انگلیسی‌زبان خواهد بود. آماری که در این کتاب ذکرشده، از بهترین مرجع‌‌های آماری جهان است که می‌‌توان برای اطلاع از مرجع‌‌هایش به منابع کتاب مراجعه کرد. از این کتاب می‌‌توان برای آموزش در زمینه‌‌های آشنایی با فضای مجازی، آشنایی با حملات اینترنتی و... استفاده کرد.



    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی